اسرا جوناسرا جون، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

اسرا همه دنیای مامان

بدون عنوان

1390/6/29 14:21
نویسنده : مامان اسرا
304 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم خیلی وقته به وبت سر نزدم عزیزم خیلی دوست دارم تو گل مامانی و همیشه خدا رو شکر میکنم که خدا تو رو به ما هدیه داد زیبا ترین حسی که تا به حال داشتم حس مادریه که تو هر روز این حس رو در من قوی تر میکنی دلم برای کوچیکیات خیلی تنگ شده

گوش مادر تا همیشه منتظر شنیدن حرفهایت و شانه هایم آماده کشیدن غصه هایت است ...

می خوام بدونی با وجود اینکه هر روز بزرگ و بزرگتر میشی ولی آغوش مامان تا همیشه اندازه توست حتی آون زمان که تو زنی بالنده و من پیرزنی فرتوت و خسته باشم .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

khajali
19 مرداد 91 21:01
به نام خدا سلام سالروز تولد اسرا جان مبارک اسم خیلی قشنگی واسش انتخاب کرده اید. اگر اجازه بدهید ما هم که منتظر تولد دخترمان هستیم اسمش را اسرا بگذاریم. خداحفظشون کنه. خداحافظ