اسرا جوناسرا جون، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

اسرا همه دنیای مامان

لالایی

1390/10/11 14:00
نویسنده : مامان اسرا
1,042 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانم امروز میخوام لالایی هایی که از دورانی که تو شکم مامان بودی و مامان برات میخوند رو برات بنویسم

لالایی گویم و خوابت کنم من           علی گویم دو صد سالت کنم من

دو صد سالی که یکروز کم نباشه        همش شادی و یک روز غم نباشه

niniweblog.comلالالالا گل باغ بهشتی              برای دخترم نامه نوشتی

نوشتم نامه ای با عذرخواهی           ببندم بال مرغان هواییی

هر آنکس نامه مادر بخواند              بگوید داد و بیداد از جداییniniweblog.com

 

لالالالا گلم باشی عزیزم          تسلای دلم باشی عزیزم

لالالالا گل لاله عزیزم         اسرای من لالا داره عزیزم

niniweblog.com

لالائیت میکنم با دست پیری          که دست مادر پیر و بگیری

لالائیت میکنم خوابت نمیاد            بزرگت میکنم یادت نمیاد

niniweblog.com

لالالالاگل سوسن         سرت بردار لبت بوسم

لبت بوسم که برداره      که به گل گفتگو داره

niniweblog.com

گل سرخ منی زنده بمونی          زعشقت میکنم من باغبونی

تو که تا غنچه ای بویی نداری         همین که وابشی از دیگرونی

اسرای گلم اینا رو برات نوشتم که بزرگ شدی لالائیام یادت نره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)