اسرا جوناسرا جون، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

اسرا همه دنیای مامان

خیلی وقته برات چیزی ننوشتم

1390/9/27 10:33
نویسنده : مامان اسرا
612 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر ماهم خیلی وقته برات چیزی ننوشتم چون خیلی مشغولم خیلی هم خسته اسرا جون اصلا دوست ندارم بزرگ بشی دوست دارم همیشه و همیشه توی این سن بمونی با بزرگ شدن تو احساس تنهایی می کنم همش به این فکر میکنم بزرگ بشی بری مدرسه و بعد دانشگاه خیلی بینمون فاصله میوفته من این فاصله ها رو دوست ندارم

نمی دونم اون موقع که این مطالب رو بخونی چند سالته ولی هیچ موقع به بزرگترهات بی احترامی نکن و بهشون احترام بذار چون خیلی زمونه بدی شده و بچه ها اصلا حرمت بزرگترها رو نگه نمیدارن

الان که من دارم برات مینویسم اسرای مامان ٢ ساله و ٥ ماهشه دیگه کامل حرف میزنه همه از شیرین زبونیات خوششون میاد و مامانی آمنه اگه یک روز نبینتت مریض میشه و گریه میکنه مامانی آمنه الان برات یه کلاه و شال گردن صورتی برات بافته حتما عکسشو برات میذارم اون شال گردن بزرگه هم هنر دست خودمه اولین چیزی که برات بافتم به عشق اسرا جون ولی مامانی جونی برات خیلی چیزا بافته و دوخته حسابی مامانیت هنرمنده

اسرا جون میرم به کارام برسم بهت حتما سری میزنم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)