اسرا جوناسرا جون، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

اسرا همه دنیای مامان

بدون عنوان

1390/9/27 10:54
نویسنده : مامان اسرا
313 بازدید
اشتراک گذاری
«فرزند عزیزم، آن زمان که مرا پیر و از کار افتاده یافتی، اگر هنگام غذا خوردن لباس‌هایم را کثیف کردم یا نتوانستم لباس‌هایم را بپوشم، اگر صحبت‌هایم تکراری و خسته‌کننده بود، صبورباش و درکم کن.

به یاد بیاور وقتی تو کوچک بودی، من مجبور می‌شدم روزی چندبار لباس‌هایت را عوض کنم.

برای سرگرمی یا خواباندنت مجبور می‌شدم بارها و بارها داستانی را برایت تعریف کنم...

فرزند عزیزم، وقتی نمی‌خواهم به حمام بروم مرا سرزنش و شرمنده نکن. وقتی بی‌خبر از پیشرفت‌های دنیای امروز سوالاتی می‌پرسم، با تمسخر به من نگاه نکن.وقتی برای ادای کلمات یا مطلبی حافظه‌ام یاری نمی‌کند، فرصت بده و عصبانی نشو.وقتی پاهایم توان راه رفتن ندارند، دستانت را به من بده... همان‌گونه که تو اولین قدم‌هایت را کنار من برمی‌داشتی....

از این‌که در کنار تو مزاحمت هستم، خسته و عصبانی نشو. یاریم کن. همان‌گونه که سال‌ها پیش من یاریت کردم.کمک کن تا با نیرو و شکیبایی تو این راه را به پایان برسانم.

فرزند دلبندم، دوستت دارم.»

اسرا جون این نوشته های یک مادر است که وقتی من خوندم خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم دوست داشتم برای تو هم بنویسم.

مهم این است که بدانیم شرایط دنیای ماشینی امروز، بهانه خوبی برای ماشینی شدن آدم‌ها نیست
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

pourya
24 دی 91 14:38
سلام
همه ما اين جملات رو يا مي شنويم و يا مي گيم فقط به اين بستگي داره كه كجاي زندگي قدم مي زاريم .پس يادمون باشه وقتي اين حرفها رو به بچه خودمون مي گيم ، ممكنه در همون لحظه به اين فكر كنبم كه چقدر اين جملات آشناست . آيا قبلااز كسي مثل پدر يا مادر خود آن را نشنيديم؟





سلام من خودم که مامانیه اسرا هستم تمام این جملات رو از فرشته ایی به نام مادر شنیدم که برام خیلی مقدسه
هنوزم که از دنیا خستهمیشم حضورش آرومم میکنه
امیدوارم خودمم مادر خوبی برای دخترم باشم