اسرا جوناسرا جون، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

اسرا همه دنیای مامان

اسرا بهونه گیر شده

1390/5/16 14:32
نویسنده : مامان اسرا
773 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانم

دیروز دوم ماه رمضان ما خونه ننه بودیم از شب قبل رفته بودیم اونجا شب اونجا خوابیدیم زهرا هم اومد پیش ما تو خیلی خوشحال بودی تا دیر وقت با زهرا بازی کردی و خندیدیی خیلی خوشحال بودم از اینکه داری بازی میکنی و می خندی ساعت 2:30 شب بازور منو مامانی آمنه خوابیدی

میدونی چرا شب اونجا خوابیدیم چون علی عمو می خواست از مشهد برگرده پیاده رفته بود زیارت امام رضا 32 روز تو سفر بود و همه دلشون براش تنگ شده بود ساعت 6 صبح رسید وقتی دیدم خیلی پاهاش درد می کنه نمی تونه راه بره دلم براش کباب شد عضله پاش گرفته بود و باید فیزیوتراپی انجام بده تا خوب بشه

دیگه دلم برات بگه که از خواب که بلند شدی خیلی مامانی آمنه و منو اذیت کردی خیلی خیلی نق نوق کردی تا شب  اشک منو در آوردی نمی دونم چرا اینقدر نق نق می کنی دارم دنبال راه حل می گردم ولی خیلی مستسل شدم مامانم از خدا می خوام که این اخلاقتو بذاری کنار فدات شم 

اتل متل نق بده     گریه و هق هق بده

خیلی خیلی منو بابایی دوست داریم تو دنیای مامان و بابایی  عاشقتیم

niniweblog.com

 بهونه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

yaganeh
13 مرداد 90 15:58
اسراء جونم ديشب خوب خوابيدي اخه خيلي گريه كردي خيلي دوستت دارم
عمو روحانی
5 مهر 90 16:28
سلام . آیا در مورد جدا سازی اتاق خواب کودک اطلاعات دارید؟ از کی باید باشه ؟چگونه باشه و... به وب ما سربزنید تا بیشتر بدانید. از نظراتتون نیز ما را بی بهره نگذارید. ممنون موفق باشید .